Print

Author Topic: New Signature  (Read 2201 times)

« on: August 10, 2002, 01:03:35 PM »
It's French.

-------
La taille de sein n''importe pas. Aussi longtemps que vous n''êtes pas dégoûter gros, et votre face n''est pas laide, vous êtes bon avec moi. A moins que vous planifiez sur le nourrir vos enfants avec votre propre lait, vous n''avez pas besoin des grands seins.

« Reply #1 on: August 10, 2002, 02:43:27 PM »
Check out my signature. I think it sums up my whole outlook on free speech. LONGZZZ LIVEZZZ THEZZZ ZZZZZ'SZZZZZ!!!!1!1


THISZZZ IZZZ HOWZZZ PREJUDIEZZZ RUINZZZ COMMUNICATIONZZZ!!!11!!!1 EVERYONEZZZ HAZZZ AZZZ RIGHTZZZ TOZZZ THEZZZZ ZZZZZZ''SZZZZZZZ!!!!1!!!!1
THISZZZ IZZZ HOWZZZ PREJUDIEZZZ RUINZZZ COMMUNICATIONZZZ!!!11!!!1 EVERYONEZZZ HAZZZ AZZZ RIGHTZZZ TOZZZ THEZZZZ ZZZZZZ''SZZZZZZZ!!!!1!!!!1

« Reply #2 on: August 10, 2002, 02:46:32 PM »
what is all that french?

My sig is the best!

-=Looking For Peace? I DIDN''''T THINK SO!=-
-=Looking For Peace? I DIDN''''T THINK SO!=-

« Reply #3 on: August 10, 2002, 05:13:12 PM »
Well... I couldn't tell you that. Certainly there's a translation website out there that will translate for you.

-------
La taille de sein n`importe pas. Aussi longtemps que vous n`êtes pas dégoûter gros, et votre face n`est pas laide, vous êtes bon avec moi. A moins que vous planifiez sur le nourrir vos enfants avec votre propre lait, vous n`avez pas besoin des grands seins.

Black Mage

  • HP 1018 MP 685
« Reply #4 on: August 10, 2002, 07:10:03 PM »
~Dirty Material here (Well, broken English anyways) ~


Sig tranlates to (roughly): "The breast size n'' imports not.  Also a long time as you n'' are do not to disgust big, and your face n'' not ugly east, you are good with me.  Unless you plan on to nourish it your children with your own milk, you n'' have not need of the big breasts."


 Good luck understanding.

« Reply #5 on: August 11, 2002, 11:37:40 AM »
that was hilarious.

one god, one market, one truth, one consumer........

« Reply #6 on: August 11, 2002, 01:18:32 PM »
I'm just saying how people shouldn't be shallow, that's all.

-------
La taille de sein n`importe pas. Aussi longtemps que vous n`êtes pas dégoûter gros, et votre face n`est pas laide, vous êtes bon avec moi. A moins que vous planifiez sur le nourrir vos enfants avec votre propre lait, vous n`avez pas besoin des grands seins.

Print